Wat zou jij doen in deze situatie?

I WANT MORE

Elke zondag een gratis tip voor je webdesign business?

Wat zou jij doen in deze situatie?

Ik heb een hele hoop verschillende lessen geleerd in mijn jaren als webdesigner en als ik heel eerlijk ben, ik heb heel veel fouten gemaakt. Maar ja, das ook onderdeel van het runnen van een bedrijf, toch? Duidelijkheid krijgen in mijn bedrijf heeft tijd gekost en er zijn fouten geweest die ik gewoon telkens bleef maken.

Maar ik vind het ook fijn om te denken dat al deze fouten niet echt fouten waren maar leermomenten (ik weet het – rotwoord 🤢) zodat ik ze nu met jou kan delen en jij ze niet meer hoeft te maken.

Ik heb klanten gehad die hun project annuleerden en hun geld terugvroegen. Ik heb wel eens een lancering gehad die helemaal mis ging.

Ik heb projecten gehad die meer dan 5 maanden vertraging opleverden en me totaal gestrest en met veel te veel werk tegelijk achterlieten.

Herken jij een van deze fouten?

Ik vind het best spannend om die van mij zo het internet op te slingeren, maar ik denk ook dat het belangrijk is om niet alleen maar successen met elkaar te delen.

Dus: kom maar op; wat zijn jou grootste fouten?

En wat zou je iemand die er ook mee worstelt aanraden?

I WANT MORE

Elke zondag een gratis tip voor je webdesign business?

Website Intake Vragenlijst

Website Intake Vragenlijst

Je discovery call vragenlijst is eigenlijk het begin van elk design traject. Of dat zou het moeten zijn.  Het zijn de vragen die je stelt over de wensen en ideeën van je klant. Maar het gaat ook over de functionaliteiten die hun website moet hebben en de deadline...

Je zit een een webdesign-ontwerp-sleur. Wat nu?

Je zit een een webdesign-ontwerp-sleur. Wat nu?

Want soms begint datgene wat je altijd deed en waar je zo blij van werd, gewoon een beetje als een moetje te voelen. Hebben we allemaal wel eens. Dat je ineens moet struggelen om iets moois te creëren. En dan krijg je het gevoel dat alles wat je ontwerpt er ook...