Hoe je je merk menselijker maakt

I WANT MORE

Wekelijks een gratis tip voor je webdesign business?

Er is een quote van Seth Godin die me altijd is bijgebleven en die is: “Mensen kopen geen goederen en diensten, ze kopen relaties, verhalen en magie.”

Maar wat betekent dat eigenlijk? Nou….

Het betekent dat als je wilt dat mensen je inhuren of je product kopen, je zelf ook als mens moet verschijnen en je feed moet vullen met verhalen en magie ✨

Dit zijn mijn top 3 tips om je merk en bedrijf menselijker te maken.

Laat je me weten of/welke van deze dingen momenteel doet?

Vertel verhalen

Verhalen zijn de beste manier om je merk menselijker te maken, omdat ze je publiek iets laten voelen. Dit kan een transformatieverhaal zijn over jezelf van een klant. Wil je nou meer leren over hoe je dit doet? Volg dan zeker de sessie van @makeitastory op de gratis summit voor webdesigners.

Laat je gezicht zien

Mensen willen van mensen kopen, dus het is belangrijk om je gezicht te laten zien en ervoor te zorgen dat je je niet achter je merk verschuilt. Overal foto’s van jezelf dus graag!

Wees authentiek

Je hoeft je niet op een bepaalde manier te gedragen om succesvol te zijn, het enige wat je hoeft te doen is 100% jezelf zijn. Wees niet bang om mensen de echte jij te laten zien met al je eigenaardigheden. Vinden mensen je raar? Ben jij altijd een beetje extra? Own it!

I WANT MORE

Wekelijks een gratis tip voor je webdesign business?

Ontvang de freebie – Brand Clarity Workbook

Ontvang de freebie – Brand Clarity Workbook

Als het op je bedrijf aankomt, skip jij dan meestal al het fundamentele gedoe om meteen met de "leuke" dingen aan de slag te gaan? Je weet wel, lekker je kleurtjes uitkiezen voor je logo voordat je precies hebt bedacht wat je nou precies gaat doen? Of als je die...

Waarom less is more heel belangrijk is als je ontwerpt

Waarom less is more heel belangrijk is als je ontwerpt

Het "less is more" principe in design refereert aan het idee dat eenvoud & minimalisme vaak een meer effectief resultaat hebben ⚡ Dit concept gaat op voor alle aspecten van design; van typografie tot kleuren en beelden die je kiest. Maar: simpel is niet makkelijk....