Extreme eerlijkheid

I WANT MORE

Wekelijks een gratis tip voor je webdesign business?

Ben je klaar voor een beetje extreme eerlijkheid van je favo creatieve mentor? Zet je schrap! 🙈

Als ik met klanten samenwerk aan hun branding & webdesign dan is het NOGAL belangrijk dat ze zich bij het geven van feedback richten op hun EIGEN reacties en eerlijk communiceren wat wel en niet voor hen werkt.

⚡ Dit betekent dat het proces tussen klant en ontwerper moet blijven ⚡

Vraag alsjeblieft niet aan je partner, oom Henk en je lieve buurvrouw Petra wat zij van het ontwerp vinden. Dat is ATIJD een slecht idee.

Oom Henk is niet je lievelingsklant en wanneer je te veel mensen om hun mening vraagt, zal het je eigen oordeel zeker vertroebelen.

Laten we het ontwerpproces dus intiem en gemakkelijk houden voor alle betrokkenen 😜.

Afgesproken?

I WANT MORE

Wekelijks een gratis tip voor je webdesign business?

Checklist voor een gelukkige ondernemer

Checklist voor een gelukkige ondernemer

Even heel eerlijk: ik zou nooit meer terug kunnen naar de saaie 9-5-sleur. Echt niet! Ik ben veel te verliefd op eigen baas zijn. En toen begon ik na te denken: waar zit dat eigenlijk in? Die blijheid van een hotshot-ondernemer? Tadaaaa! Hier is mijn ultieme checklist...

Size matters: de goede afbeeldingsgrootte voor je website bepalen

Size matters: de goede afbeeldingsgrootte voor je website bepalen

Het kiezen van de juiste afbeeldingsgrootte voor je website hangt af van een aantal factoren zoals bijvoorbeeld het doel van de afbeelding, de lay-out van je website en natuurlijk het apparaat waarop de site wordt bekeken. Ik heb een paar algemene richtlijnen voor je...