6 emails die je standaard in je concepten moet hebben

I WANT MORE

Elke zondag een gratis tip voor je webdesign business?

Volgens mij zijn er 6 mails die je standaard in je concepten moet hebben staan om er zo bij te kunnen pakken. En ja – de freebie met templates voor deze mails komt eraan! Als eerste ontvangen? Stuur me even een DM!

Komt ‘ie…

📩Follow-Up voor een potentiële klant die ineens niks meer van zich laat horen.

Wellicht de kortste mail uit dit rijtje (1 zinnetje kan volstaan) maar wel diegene waar je het meeste reacties op kan krijgen!

📩Je kent ze wel.

Die agencies die altijd volgeboekt zijn, heerlijke prijzen vragen en altijd een wachtlijst hebben? Stuur die gewoon eens een mail waarin je zelf dat ze hun klanten ook naar jou kunnen sturen, eventueel ook white label!

📩 Een mail aan je meest recente lievelings klant.

Met de vraag daarbij of ze je willen aanbevelen bij hun business buddies. Want lievelings klanten daar willen we er altijd meer van. 

📩Aankondiging waarin je je prijzen verhoogt. Deze voelt vaak tricky.

Kan je lang over nadenken over hoe je dit moet verwoorden. Maar niet meer als je de mail gewoon klaar hebt staan. Deze mail helpt je om je klanten te vertellen dat je je prijzen verhoogt om je eigen doelen te behalen en te blijven groeien in je vak. En hen dus uiteindelijk nog beter te helpen. 

📩Samenwerken met andere dienstverleners in je vakgebied.

Maar die wel dezelfde ideale klanten hebben. Dus ga op zoek naar een fotograaf, copywriter ect die dezelfde soort klanten bedienen en zoek samenwerkingen. Want zo kan jij je klanten doorsturen naar een goede copywriter en krijg jij de web klussen weer van hen!

📩Dit gaat ‘m niet worden e-mail.

Deze mail is misschien wel het lastigst is om te sturen. Maar nee zeggen tegen klanten die niet echt goed bij je passen is essentieel om een goedlopende business met een wachtlijst te bouwen. 

En zoals ik al zei, ik werk aan een toffe freebie voor jullie waarin ik concepten van alle bovenstaande emails voor jullie ga maken. Wil je als eerste weten als die beschikbaar komt? Stuur me dan even een DM.

I WANT MORE

Elke zondag een gratis tip voor je webdesign business?

Website Intake Vragenlijst

Website Intake Vragenlijst

Je discovery call vragenlijst is eigenlijk het begin van elk design traject. Of dat zou het moeten zijn.  Het zijn de vragen die je stelt over de wensen en ideeën van je klant. Maar het gaat ook over de functionaliteiten die hun website moet hebben en de deadline...

Je zit een een webdesign-ontwerp-sleur. Wat nu?

Je zit een een webdesign-ontwerp-sleur. Wat nu?

Want soms begint datgene wat je altijd deed en waar je zo blij van werd, gewoon een beetje als een moetje te voelen. Hebben we allemaal wel eens. Dat je ineens moet struggelen om iets moois te creëren. En dan krijg je het gevoel dat alles wat je ontwerpt er ook...