3 manieren om te zien of je een rebranding nodig hebt!

I WANT MORE

Wekelijks een gratis tip voor je webdesign business?

3 signalen waaruit je kan opmaken dat je toe bent aan een rebranding ⬆️

Resoneert dit bij je? Dan is het tijd om een rebranding te overwegen. Maar zorg er wel altijd voor dat je dit alleen doet met een strategische benadering en duidelijk doel voor ogen. Rebranden gewoon om te rebranden heeft niet zoveel zin. 😊

Een succesvolle rebrand vereist strategie en onderzoek om ervoor te zorgen dat deze in lijn blijft (of komt) met de doelen van je bedrijf en je doelgroep aanspreekt.

JE BIZ GROEIT

Je bedrijf is geëvolueerd of veranderd; als je bedrijf ingrijpende veranderingen (aanpassing in missie of waarden of een nieuw product- of serviceaanbod bijvoorbeeld) ondergaat, kan een rebranding nodig zijn om dit te weerspiegelen.

JE TREKT JE DROOMKLANT NIET (MEER) AAN

Het is tijd voor een rebranding als je merk niet meer resoneert met je doelgroep. Hoe je dat weet? Als de telefoon en de kassa niet meer rinkelen zoals vroeger dan is dat een helder signaal… 😉.

JE HEBT MERKSCHAAMTE (yup, dat is een ding)

Als je merkidentiteit er verouderd uitziet of niet langer de huidige ontwerptrends weerspiegelt, kan het tijd zijn om je branding bij te werken om relevant te blijven.

I WANT MORE

Wekelijks een gratis tip voor je webdesign business?

Veelgebruikte Canva shortcuts

Veelgebruikte Canva shortcuts

Wil jij een Canva Koning(in) worden? Kan gewoon. Geheim zit 'm in de snelkoppelingen. Of je nou onderdelen wilt dupliceren, lagen wilt groeperen of in en uit wil zoomen, de snelkoppelingen van canva kunnen je heel wat tijd besparen en zo je werk efficiënter. En je...

Feiten en fictie van het werken met een professionele webdesigner

Feiten en fictie van het werken met een professionele webdesigner

Twijfel je om samen te werken met een webdesigner vanwege veelvoorkomende misvattingen? Tijd om even te kijken welke van die misvattingen nou kloppen, en welke gewoon bullshit zijn. Mythe 1: "Een professionele webdesigner is te duur!" Feit: Oké, het is waar dat goed...